czwartek, 18 lipca 2013

Witaj Albanio!

Tak, dzisiaj wyjeżdżam na obóz do Albanii. Niby się cieszę ale z drugiej strony trochę szkoda mi wyjeżdżać... Wiem że będzie super i ogólnie to wydaje mi się że to dobry moment na wyjazd, będę miała czas na przemyślenia. Moim głównym celem oprócz świetnej zabawy jest zrobienie fantastycznych zdjęć, nie tylko takich które przypomną mi najlepsze chwile, ale też takich, które będą się nadawały na wernisaż, który odbędzie się po wakacjach :D Musze jak najlepiej wykorzystać to miejsce i ogólnie wziąć się do roboty bo już prawie połowa wakacji minęła, a ja mam parę zdjęć które mogłyby się na niej znaleźć, ale jednak to za mało, potrzebuje dać na to same perełki i dam radę! Tylko póki co trzeba się spiąć żeby nie wyszło, że będę starała się je zrobić na ostatnia chwilę jak to często bywa >.<

Tutaj zdjęcie z ubiegłorocznych wakacji :D


Muszę się troche opalić! Ahhhhh te wakacje ;D 

Pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz