sobota, 13 lipca 2013

Podsiadło!

Wczoraj w Scenografii miał miejsce koncert Dawida Podsiadło i miałam wielkie szczęście jak i przyjemność posłuchać go na żywo <3 Było świetnie! Razem z Magda miałyśmy wejście jako fotoreporterki, tak więc zrobiłam sporo zdjęć i mogę śmiało powiedzieć, że udało mi się zrobić parę na prawdę świetnych ^^.










Na koncercie panowała fajna atmosfera, wszyscy śpiewali i tańczyli a nawet śmiali się z suchych żartów Dawida :D Co do wykonania nie zawiódł mnie i nadal jestem oczarowana jego głosem <3 Po koncercie udało mi się zdobyć autograf z dedykacją co nie było zbyt łatwe bo tłum fanów pchał się strasznie w stronę sceny gdzie stał wykonawca i trudno było cokolwiek zrobić w tym tłumie XD


Potem czekałam na Magdę siedząc na scenie. Patrzcie jak blisko byłam! XD 



Po rozdawaniu autografów można było sobie zrobić z nim zdjęcie więc jak byśmy mogły nie skorzystać z takiej okazji?! XD


Ogólnie klub jest bardzo fajny, jak już skończę 18 lat to na pewno zawitam tam nie raz :D




Świetnie się bawiłam! chętnie wybiorę się na kolejny jego koncert :3 A na ta piosenkę mam fazę: No!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz