czwartek, 6 czerwca 2013

Słodka geometria

Tytuł posta dość dziwny, ale nawiązuje do nowej piosenki Dawida Podsiadło w której się zakochałam <3 Trójkąty i kwadraty ^^ Myślę że cała jego płyta jest genialna i cieszy mnie fakt że się wybił bo pomimo wygranej, zwycięzcy programów typy X Factor szybko odchodzą w niepamięć, a tu proszę: nowa gwiazda :D




Tu są zdjęcia najładniejszych wypieków jakie do tej pory zrobiłam <3 Kocham piec ciasta, babeczki, no wszystko co związane ze słodyczą :3 Teraz kiedy jestem na diecie piekę bardzo rzadko bo tylko na jakieś specjalne okazje ale zawsze sprawia mi to dużo radości :D W przeciwieństwie do pieczenia nie potrafię nic ugotować xD Odgrzewanie jedzenia na patelni czy mikrofali nie zalicza się chyba do gotowania? xD Chętnie się tego nauczę ale póki co nie mam czasu na eksperymentowanie. Przyjdą wakacje, przyjdzie czas! :D Mam nadzieję że nie narobiłam wam ochoty na takie pyszności :)

Pozdrawiam XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz