piątek, 7 czerwca 2013

Smutno

Jakoś teraz to do mnie dotarło, że zaraz kończę tą szkołę ;___; W poniedziałek wyjeżdżam na zieloną szkołę i teraz żałuje tego, że się na nią zapisałam bo nikt ode mnie z klasy na nią nie jedzie, a mogłabym spędzić z tymi ludźmi ostatnie chwile tak na prawdę. Chciałam jechać ze względu na przyjaciółki z innych klas, z którymi się świetnie dogaduję, ale nie mamy aż tak dużo czasu dla siebie więc pomyślałam, że tez pojadę i to nadrobimy. Będzie fajnie, w to nie wątpię, ale szkoda, że nie zrobili tego wyjazdu wcześniej. Wracam w czwartek, a w piątek idę do szkoły to wtedy pobędę z moja klasą i popołudniu idę na bal <3 Nie mogę się doczekać, w podstawówce nie było balu więc nie wiem jak to jest, ale strasznie się cieszę, bo to będzie super okazja to ostatniej wspólnej zabawy :D

A tutaj macie zdjęcie opisujące mój aktualny stan:


I inne zdjęcia z tej serii, kiedy to nad morzem jest "śliczna" pogoda xD




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz