poniedziałek, 3 czerwca 2013

Normal day, special day :)

Jest poniedziałek a ja nie byłam w szkole :D Tyle wygrać! Moja mama została wyróżniona odznaczeniem "serce dziecku" za swoje zasługi jako dyrektorka przedszkola i dzisiaj od rana odbyła się uroczystość wręczenia nagrody, na którą zostałam zaproszona. Jak zwykle robiłam za fotografa, bardzo lubię uwieczniać takie chwile, są wyjątkowe <3 Jestem dumna z mojej mamy, jest wspaniała :)


Popołudniu pogoda się zepsuła i zaczęło lać właśnie kiedy wracałam z zajęć ;___; O właśnie, jeszcze nie wiecie! Chodzę na zajęcia fotograficzne żeby szlifować i ćwiczyć moje umiejętności :D W tamtym roku wygrałam mój pierwszy konkurs fotograficzny "Zapomniane zakątki Łodzi i okolic. Historia zapisana w murach" o którym dowiedziałam się właśnie na zajęciach i zostałam przekonana do wzięcia udziału. Bardzo sie zdziwiłam bo nie spodziewałam się mojej wygranej :D To wielkie wyróżnienie które tak bardzo mnie ucieszyło, dodało mi pewności siebie i przekonało mnie o tym że moje zdjęcia są dobre i podobają się innym :) To dla mnie bardzo wiele znaczy. A oto to zdjęcie:



Mam nadzieje że wam się podoba :)

W tym roku kolejna edycja tego konkursu i również zgłosiłam swoje zdjęcia :) 2 z 5 przeszły dalej i znajda się na wystawie pokonkursowej więc już samo to jest dużym osiągnięciem :D A kto wygrał w tym roku? Tego dowiem się 12 czerwca na oficjalnym ogłoszeniu wyników.

Pozdrawiam was,
XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz