poniedziałek, 9 lutego 2015

Ania

Tak jak ostatnio obiecałam wstawiam zdjęcia z sesji z Anią :3

Wybrałyśmy się na nią jakiś czas temu i w sumie mogę powiedzieć, że była to jedna z szybszych sesji w moim życiu :p Wszystko miałyśmy już wcześniej zaplanowane, pomysł na zdjęcia był Ani, ja natomiast zajęłam się poszukiwaniem białej ściany która była nam niezbędna. Tego dnia było dość zimno, więc po przyjeździe Ani wzięłyśmy się od razu do pracy :)





Ostatnie, dość szczególne zdjęcia. Sam pomysł na nie bardzo przypadł mi do gustu i szczerze mówiąc od dawna chciałam podobne zdjęcie wykonać. Cieszę się że miałam taką okazję i jestem bardzo z niego zadowolona :)

Ostatecznie stworzyłam "kolaże". Za najlepszy uważam ten z prawej strony u dołu :D
 

 


Mam nadzieje, że podobają się wam efekty naszej współpracy.
(c) Marta Ogłuszka, All rights reserved. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz