niedziela, 18 stycznia 2015

Szarość

Dzisiaj naszło mnie na lekką retrospekcje a skoro nie publikowałam już dawno zdjęć które robiłam "moim modelkom" to chyba najwyższa pora to zmienić.

Gwiazdą tego wpisu jest Monika. Praca z nią była dla mnie czystą przyjemnością. Łatwiej jest współpracować z kimś kogo znamy niż z obcą osobą póki nie jest się całkowicie pewnym siebie i bardzo dobrym w tym co się robi ;) Osobiście uważam że takie wyjścia najwięcej dają, zdobywam wtedy dużo wiedzy praktycznej jeśli chodzi o fotografie portretową.

Tak więc, zapraszam do oglądania:









Mam nadzieje że Wam się podobają :)

Jakiś czas temu Ania poprosiła mnie o zrobienie zdjęć. Przez całe święta nie mogłyśmy sie dogadać co do terminu, aż w końcu nam się udało! :D Póki co nic więcej na ten temat nie powiem, a zdjęcia pojawia się już niedługo ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz