niedziela, 24 listopada 2013

Photography :3

Około miesiąc temu odbyła się nasza druga wystawa :D Ogólnie październik mogę nazwać miesiącem twórczości ^^ Brałam udział w dwóch konkursach fotograficznych i w jednym z nich zostałam finalistką <3 w środę jadę odebrać nagrodę :D

Nasza wystawa nazywała się 18 kawałków. Trochę tajemniczo, ale już wyjaśniam :D Otóż każda z nas dostała po 6 kawałków tekstów pochodzących z rożnych utworów muzycznych czy wierszy i miałyśmy je zinterpretować za pomocą zdjęć. Nie powiem, było to nie lada wyzwanie ale wydaje mi się, że sobie z nim poradziłam ;)

Moje ulubione <3






I jeszcze reportaż z wydarzenia :D 

Z Madzią :3

I relacja z konkursu pierwszego: 



Boże co za ryj ;_____;


Już niedługo relacja z ostatniego konkursu <3 trzymajcie kciuki ^^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz