sobota, 1 czerwca 2013

Piotrkowska

Mieszkam w Łodzi od zawsze i na ul. Piotrkowskiej bywam często, ale za każdym razem kiedy tam jestem urzeka mnie ona swoim stylem <3 Jest to specyficzne miejsce które zdobią secesyjne budynki, bary, restauracje o ciekawej tematyce i scenerii oraz stare kamienice które mają w sobie to "coś" co przyciąga wzrok. Magia takich miejsc jest według mnie niesamowita, każde z nich ma swoją historie i czasami szkoda, że o nich zapomniano czy zniszczono i zamiast wykorzystać czy odnowić taki budynek zostawiają ruiny nic dalej nie robiąc.
Jako to, że jestem fanką starych budowli, opuszczonych fabryk to będziecie mogli zobaczyć inna odsłonę, dość specyficzną ale ciekawą: mojego cudownego miasta :)

A oto parę zdjęć z wypadu na zdjęcia nocne :D







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz